lördag, maj 31, 2008

det som göms i tö

nu när alla har blivit yra av den hysteriska värmen, så kan man spana in folks tatueringar. vissa är snygga o väl genomtänkta och andra tycker man kanske inte var nån jättehit.
idag såg jag en tjej med superkorta shorts, hon hade två likadana tauteringar på baksidan av låren under skinkorna. det var kanske inte en så lyckad taggning.

igår när jag skulle hem efter afterwork, var det en man som raggade på mig på vagnen med frasen: "Var ska du gå av nånstans?" Ja inte hos dig iallafall!

imån är det dop för sötaste lilla systerdottern!
jag tror bestämt att jag stannar hos familjen och tar ett dopp i havet efteråt. med den här värmen blir man en blöt fläck.
just nu ligger min balkong i skugga, klockan 13.30 och det är 28 grader!


Tallyho!

*

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, det är väl inte varje dag man blir raggad :)

johanna sa...

hannele: nej o inte med så dåliga raggningsrepliker! :o)