fredag, oktober 03, 2008

Angie!

Jag hittade en ny blogg idag, Tapeter och teak och såg ett par supertjusiga kort som bloggägarinnan gjort tavlor av. Jag blev nyfiken på den som gjort korten och hon heter Angie Lewin. jag googlade på hennes namn och läste i förbifarten att hon har gjort ett tyg som Åhlens har. oj, spännande! hur ser det ut? tänkte jag. och hittar tyget här.
det är det tyget jag har på mina köksstolar!
tänk vad knasigt det kan bli!
men nu bara måste jag ha dom korten. dom skulle tydligen finnas på Village, men kanske Åhlens har dom också.
kika in hos Angie Lewin och inspireras! gå in på prints och fascineras och bli varm i hjärtat av alla vackra teckningar!
*

2 kommentarer:

lisa sa...

snygga kort, men framförallt ser du ut att ha ett snyggt kök!

johanna sa...

ja det är snyggt! men jag städade lite innan jag fotade. :o) det här är "tapetvisnings bilden" som jag lagt upp tidigare.