söndag, februari 08, 2009

liten röd

se vad man kan hitta i rabatten...

*

8 kommentarer:

Lilla B sa...

Upphittat NU?

Anonym sa...

vilken liten färgklick hon var, Maria Nyckelpiga! :)

johanna sa...

lilla b - jajamän, i förra veckan!

Valley Girl - ja en verklig liten sötnos i den frusna rabatten.

Lilla B sa...

Herregud! Här skulle den kvävas av snön.

Hannele på Hisingen sa...

stackarn...

Anonym sa...

Känner igen frågorna om Näsduksträdet i Botan, Gbg! En besökare hävdade bestämt att hon växt upp med Botans Korkek på friland. I norr om Pyréenerna, försökte jag, men ack nej.
Gjorde du säsong på Botan o skall du tillbaka dit? Yo

johanna sa...

LIlla b - haha ja han fryser nog ganska bra här med. barfrost o skitkallt.

Hannele - ja det är knasigt.

Yo - det var många år sen jag gjorde säsong där och jag har inga direkta planer på att göra det igen.
Har/ska du jobba där?

Anonym sa...

2005 gjorde jag säsong på Botaniska. Det stället är bra nära paradiset på jorden! Gick utbildning o gjorde praktik på Trädgårdsföreningen där jag fick säsongsjobb 2008 under Lustgårdsåret i Gbg!Storsatsningen gjordes ju på TF. Skall bli härligt att se hur woodlanden tar sig ut nu på våren, ett år senare.
Heiner Lutz woodland var magiska redan första året! Yo