onsdag, mars 25, 2009

bye bye Berså!

Jag gick länge och funderade på om jag skulle göra slag i saken och sälja mina koppar från Stig Lindbergs Berså-serie.
Sagt och gjort och idag såldes de sista koppar iväg på Tradera.
Jag hade 7 koppar och 4 fat. Allt var rent hittegods från min ljuva tid i Stockholm då jag arbetade i fyndens himmelrike.

Det var inga fantasisummor kopparna gick för men jag är helt klart nöjd. Och glad. Är lite trött på haussen över dom här kopparna, så snygga är dom inte.
Tröttnar inte folk snart? Det kryllar ju av Bersågrejer överallt!

Nu så, har ni några fina koppar i serien Helianthus kan ni ge dom till mig, tack!




*

6 kommentarer:

Fundera grönt sa...

Jag vill inte heller ha de kopparna (dricker å andra sidan inte kaffe...) men är glad i min lilla skärva som halsband. :)

Olga T sa...

Men lite tuffa är de allt även om jag inte heller önskar mej dem.

johanna sa...

Fundera grönt - man kan dricka te i dom också ;o) men allt är finare i mindre doser.

Gärdsmygen - ja Stig borde ha en eloge för att ha skapat ett starkt vill-ha-mönster för flera årtionden. men andra kan få slåss om dom nu.

Jo sa...

De är snygga, men inte mina SL-favoriter, så andra får gärna slåss om dem! :)

Fundera grönt sa...

Men jag dricker inte te heller ... :)

Hannele på Hisingen sa...

jag har aldrig förstått mej på priserna