tisdag, mars 08, 2011

Internationella kvinnodagen, fettisdagen och pannkakasdagen!


Ja jävlar i min låda, idag ska man äta allt tjockt som finns och dessutom vara stolt över det som kvinna!
Jag funderar på att ge mig ut och fika vegansemlor idag, såg på Vegokoll att det ska finnas på Bokkafé Vulgo i Linné.
Jag bakar alltid mina egna semlor (gjorde ju grunden igår) men ibland är det skönt att lyxa till det och bara bli serverad.
Solen skiner som sjutton idag så det är nog dags att slänga på sig lite kjoltyg och gå ut. Fan ta magkatarren!

Blir det pannkakor i kväll då månne, nej nån måtta får det vara. Ska försöka komma iväg på träningen, magen satte stopp för skivstången igår så nu ska jag totalt ignorera alla dumma pikar från magen ikväll och köra så det ryker. må så vara om kräks jag på mattan i jympasalen...


*

2 kommentarer: