tisdag, september 23, 2008

Blogg on

Jag måste slå ett slag för en underbar blogg! Mia bor i ett fantastiskt hus och har en stor trädgård med stora projekt på gång. Hon bjuder friskt på sig själv och tar underbara foton!
Att läsa hennes blogg ger näring åt min torpardröm med enorma portioner! Välkommen in att läsa om Hallonmasken have!


En annan bra blogg är Mönstermonstret. Det är mycket om allt; inredning, 50tal, tyger, barn, porslin, loppis och lite till!


Ibland hittar jag bloggar i mina listor som jag knappt läser men inte kan med att ta bort. en är nio till fem. hon lever ett liv jag aldrig nånsin kommer att göra eller skulle vilja göra, som i en paralell galax, men det är intressant, spännande och nästan lite hemligt att titta in till nån som är så annorlunda.


*

Inga kommentarer: