måndag, september 15, 2008

ppwhat?!

Jag förstår inte det här med PPM. att ha en massa stålar som egentligen inte ens är mina som jag ska trixa med och hoppas att dom växer till sig. med tanke på den underbara börsyran som råder nu och konjukturens gyllene dagar är det inte konstigt om jag kommer att vara första klassens fattighjon som pensionär om det är meningen att jag ska leva på dom ynka futtiga slantar som nu finns på mitt ppm-konto. det spelar ju fan ingen roll hur man än gör med dom satans pengarna, dom rullar iväg och man ligger minus konstant! är det så här dom ska skilja på folk och folk, när större delen av befolkningen jobbar ihjäl sig och det är småslantar som är tacken när man äntligen slipper kneghelvetet, då får det vara. tack o hej!


*

2 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Regeringens sätt att frånta sej ansvaret...

johanna sa...

hannele - ja det verkar ju inte bättre...