fredag, oktober 24, 2008

idag

idag har jag:

* räddat en daggmask från att döden dö.

* fått en superduper jättemultirandig görsnygg väska skickad från Polly.

* hittat en ny snygg blogg att läsa.

* faktiskt inte fyndat en enda grej på jobbet.

* varit jättehändig o lattjat med skruvdragare, borrmaskin och grejjer.

* sluppit gå på halloweendisco för knattar.

* informerat chefen om att jag inte varit tjänstledig 4 dagar från jobbet utan att någon på ekonomiavd. troligen gjort fel.

* äntligen hittat snygga gardiner till sovrummet.


Vad har ni gjort?


*

6 kommentarer:

lisa sa...

Jag har suttit framför datorn i evigheter, varit nere på stan en sväng, sovit en skvätt och sedan lagat mat.

Snygga gardiner!!!

Polly sa...

Kul kul att du gillar den!
Jag har varit två gånger på ikea...

johanna sa...

lisa - ja jag blev nästan svettig om handflatorna när jag mejlade o frågade om dom fanns kvar. pust. äntligen lite fräckare textil än att kapitulera o ta allt på ikea.

Polly - varför är man två gånger på Ikea, på samma dag?
LÖNINGSDAG dessutom!? gillar du nära-döden upplevelser? ;o)

Polly sa...

Faktum är att det var en näradödenupplevelse. Första gången glömde jag nämligen min plånbok där (!!!!), så andra gången åkte jag dit för att hämta den, eftersom en vänlig kassakille tagit hand om den. PHU!

johanna sa...

Polly - men jesus! din virrpanna! dubbel nära-döden upplevelse alltså. :o)

Helena sa...

Fina gardiner!