lördag, augusti 09, 2008

jag ska måla hela världen?

Äntligen lördag efter en hård och regnig vecka. idag av alla dagar är det faktiskt sol och då har jag smart nog planerat in att måla om hemma. men jag ser det som så att jag inte behöver ha dåligt samvete om jag väljer att stanna inne nån solig dag då jag är ute mer än 8 timmar 5 dagar i veckan.

På dagens schema står ommålning av vardagsrummet, diverse dörrlister och lite "schablonmålning" eventuellt på fri hand. det sistnämnda kan bli lite vanskligt då jag målar hellre än bra som det heter. och färgen kanske inte räcker till vardagsrummet, men det är sånt man får leva med.
jag kan återkomma med (katastrof)rapport lite senare.


Tallyho!

*

2 kommentarer:

lisa sa...

visst är det skönt att man "får" vara inne när man har jobb som vårt!

johanna sa...

lisa - ja! :o)